Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2008 00:12 - началото...
Автор: arizonadream Категория: Други   
Прочетен: 1562 Коментари: 5 Гласове:
1



Честър засега е проект, един вид идея. Изчакайте около седмица-две и чисто новия Честър ще припка в чисто новата си клетка на раклата в ъгъла на стаята ми в общежитието (колко обстоятелствено).  Дано да не е много скъп.
Идеята за Честър е спонтанна - липсва ми животинско присъствие в София. Много хора в голямата София, но нито една свястна мишка, с която да си поговори човек. Има си предимства - сещате се - не те прекъсва, слуша внимателно... До скоро не се бях замисляла колко обичам мишки и плъхове, но се сетих за историята, която са ми разказвали около милион пъти, за да ми подчертаят колко кротко и същеврменно откачено (по съвсем ненатрапчив начин) хлапе съм била. 
Един слънчев ден Малката Искра изненадала майка си с ръчно изработен (силно казано, природата се е била погрижила за основното) подарък за мама. Както се полага - ръцете зад гърба и със сладко гласче: "Мамо, МИШКА!!!". Предполагам, че и обикновена мишка би причинила впечатляващи писъци от страна на майка ми, придружени с изкачване върху стол, поставен върху маса, със скорост на която би завидял и професионален цирков акробат. Но прясно обядената плъхска глава, скорошен обяд на Черната Котка (друго митично животно, обитавало светът на Малката Искра) и било дошло в повечко. Така поне ми е разказвала баба Иванка, мълчалив наблюдател на случващото се.
Явно Честър е населявал главата ми като малка, а трябва да съм била много малка, защото колкото и да се напрягам не помня тая случка, и това си е. Помня само една не дотам интересна с крило от врабче, но то не беше способно да впечатли мама толкова силно. Връзката е, че врабчето (по-голямата част от него) беше споделило злочестата съдба на плъха (също отчасти).
И така, пригответе се, защото моя бъдещ любимец идва да ви покаже колко сладки и красиви същества са мишките/плъховете (Честър е неизяснен, така да се каже, зависи основно от финансовото ми състояние, също така вярвам, че като го видя, той ще си ме познае).
Дълъг първи пост, но го прочетете, готин е, лично според мен. Тъпо е да го кажа това на края на поста, защото трябва вече да сте го прочели. Мерси, за което :)


Тагове:   Началото,


Гласувай:
1



Следващ постинг

1. kpaceh - :)
30.01.2008 00:15
Не беше ли казала:
- Мамо миСка!!!

Дерзай!!


цитирай
2. анонимен - dido
30.01.2008 00:19
bravo Ise,ti si rodena pisatelka
цитирай
3. анонимен - desonimo
30.01.2008 11:17
bravo na teb, umnice!! ti si na6ata literaturna gordost:)))az o6te ot malka znam, 4e ima6 darba! vse o6te si spomnqm za "Grym ot Qsno nebe"... prodyljavai vse taka:)))
цитирай
4. анонимен - от мен
30.01.2008 13:04
ще ти дойда на гости с едно коте:)
ама като се замисля кучетата ще ме погнат, така че май няма:)
обичкам те
цитирай
5. анонимен - :*:*:*
31.01.2008 08:51
ei sladurrr, prodyljavai da pi6e6!!!imash prekrasni stihoveee a ve4e i esetaaa!!!mn mi haresvatt:)mnogo te obi4kam!
Mimeto
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: arizonadream
Категория: Други
Прочетен: 16852
Постинги: 3
Коментари: 6
Гласове: 71
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930